Sabtu, 22 Oktober 2011

'Saya Layani Semua Tetamu, Kecuali dari India'




Kuala Lumpur (beritajatim.com) -Beritajatim.com cuba menanyakan kenapa dirinya ramah apabila melihat seorang yang mirip warga tempatan. Bee menjawab, dirinya baru bekerja sebagai gadis penjaja cinta. Kerana belum pengalaman, Bee melayani semua tetamu baik tempatan mahupun bule, kecuali pelancong dari India.Kerana menurutnya, pelancong asal India cenderung kasar.

 Bee mengaku baru dua minggu berkarier sebagai PSK. I new for this job, I must be have big money, ï'm oke with all customers , "tambahnya dengan tata bahasa Inggeris agak aneh yang kira-kira bererti," Saya baru berprofesi ini , dan Saya harus mengumpulkan banyak wang. Untuk itu saya bersedia melayani semua tetamu ". Tak terasa waktu menunjukkan pukul 02.00, beritajatim berpamitan sambil memberikan sekeping wang 500 Bath sebagai tips. 

Nampak raut muka sumringah ditunjukkan Bee sambil menulis nombor telfonnya pada sehelai kertas. Thank You sir, Call me if U in Thailand. Im free in morning. We can traveling araund Pattaya , "ujarnya dengan senyum keramahan khas gadis Thailand. Tak hairan jika para pelancong, khususnya Eropah dan Amerika menjadikan Thailand sebagai objek pelancongan 'plesir seks' kegemaran.

 Selain pelancongan alam yang menarik, harga-harga gadis belia di Thailand jauh lebih murah berbanding negara-negara lain. Bandingkan saja dengan Kuala Lumpur, kadar unntuk kencan dengan gadis berusia 19 tahuan seperti Yupadee Sukpraseith berkisar antara 600 hingga berjuta-juta ringgit. Perjalanan hari pertama menyusuri pelancongan 'lendir 'Thailand ini cukup memuaskan dengan memperoleh maklumat menarik.Beritajatim.com akan cuba berkeliling untuk mencari lokasi yang lain yang konon sangat mencabar. [rif / but]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...